Ondersteuning en maatregelen tijdens de COVID-19 periode


Deze periode is voor iedereen een bewogen en spannende tijd.
Een tijd waarin de nieuwsberichten met ontwikkelingen in binnen- en buitenland elkaar snel opvolgen.
Dit brengt verscherpte maatregelen met zich mee waarvan iedereen direct de gevolgen ervaart.

Wij, Tisser, zijn als jullie schoonmaakdienstverlener hier ons heel erg van bewust en denken graag met je mee en dit doen wij uiteraard ook in lijn met de RIVM richtlijnen.

Is je bedrijf gesloten: dan kun je bij ons eenvoudig de schoonmaak pauzeren.
Blijft het bedrijfspand gewoon open: we maken nog steeds schoon, met extra aandacht voor het corona hygiëneprotocol.

Ons corona hygiëneprotocol:
  • Extra schoonmaak van contactoppervlakten (deurklinken, trapleuningen, schakelaars)
  • We lopen een extra sanitair ronde
  • Verhoogde aandacht voor werkplekhygiëne
  • Geen handen te schudden bij een begroeting
  • Houd gepaste afstand van elkaar >1,50 meter
  • Zal niet aanwezig zijn bij een verkoudheid, koorts of hoesten.
    Mocht dit voorkomen dan zullen we contact met je opnemen.

Professionele schoonmaak

Bij Tisser van Asito regel je snel en eenvoudig de professionele schoonmaak van je bedrijf of vereniging.

Wij zijn er voor elke ondernemer die hoge eisen stelt aan de uitstraling van zijn of haar bedrijf en op zoek is naar een betrouwbare en professionele schoonmaker.

Wat onze schoonmakers doen:

  • Afvalbakken legen, stofzuigen, dweilen en meubilair schoonmaken
  • Sanitair en pantry schoonmaken
  • Glasbewassing en gevelreiniging

Geef online je wensen door en krijg direct inzicht in je prijs.

Geef online je wensen door en krijg direct inzicht in je prijs.
Berekenen je prijs

Wat is het verschil met andere schoonmaakbedrijven?

Wij gaan verder dan andere schoonmaakbedrijven. Bekijk hieronder de extra's van Tisser, welke je gratis ontvangt!

Standaard *

  • Resultaatgerichte schoonmaak
  • Éénmalig en terugkerende opdrachten
  • Vaste schoonmaker
  • Opstartpakket
  • Inc. Materiaal en middelen
* meerderheid van de aanbieders

Bij Tisser van Asito

  • Resultaatgerichte schoonmaak
  • Éénmalig en terugkerende opdrachten
  • Vaste schoonmaker
  • Opstartpakket
  • Inc. Materiaal en middelen
Schoonmaak
iPhone

TIS al je facilitaire diensten met één appje geregeld!

Van schoonmaken en glasbewassing tot bedrijfsklussen en leveren van kantoorartikelen. TIS jouw Online Office Organizer en altijd bereikbaar via WhatsApp, chat of telefoon. Wat jouw kantoor ook nodig heeft, Tisser regelt het snel, gemakkelijk en betaalbaar!

Schoonmaak
Schoonmaak
Klusdiensten
Klusdiensten
Glasbewassing
Glasbewassing
Gevelreiniging
Gevelreiniging
Groenverzorging
Groenverzorging
Bedrijfsverhuizing
Bedrijfsverhuizing
Specialistische schoonmaak
Specialistische schoonmaak
Kantoorartikelen
Kantoorartikelen
Eten en drinken
Graffiti verwijderen
Dieptereiniging keuken

In 3 stappen naar een fris en verzorgd bedrijf

Stap

Kies je diensten

Stel je dienstenpakket samen en wij berekenen de kosten voor je. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een scherpe aanbieding in je inbox.

Stap

Wij gaan aan de slag

Accepteer je de offerte? Dan gaan we direct aan de slag en houden je op de hoogte van alles rondom jouw dienstverlening.

Stap

TIS goed geregeld!

Onze professionals zorgen ervoor dat jouw kantoor er weer piekfijn uitziet. Betalen doe je achteraf op één verzamelfactuur.

Dit zeggen onze klanten

Tisser zorgt voor fijne werkplekken en een mooi visitekaartje van ons bedrijf. Als werkgever kun je de zelfstandige medewerkers van Tisser rechtstreeks aansturen, dat is erg fijn.
Jurre Kuijper No Nonsense
We kwamen op de website van Tisser en het was meteen duidelijk waar we aan toe waren en dat sprak ons erg aan. Binnen een week stond er al iemand voor de deur! Het was echt zo geregeld.
Olaf Peters Markant
Na onze verhuizing hebben we schoonmaak van Tisser. Alles was snel en goed geregeld, met een bekend gezicht als schoonmaakster, Adriana. We zijn helemaal tevreden!
Wil Janssen InnoValor

Daarom kies je voor Tisser

Onderdeel van Asito met ruim 65 jaar ervaring

Wij werken met ervaren en gekwalificeerde professionals, die uitvoerig zijn opgeleid en proactief met je meedenken

Bespaar gemiddeld 2 uur per week

TIS in een appje geregeld en aan het eind van de maand zichtbaar op één verzamelfactuur. Zo bespaar je tijd met het regelen en de administratie van al jouw facilitaire diensten.

Géén vaste contracten en maandelijks opzegbaar

Bij Tisser houden we van flexibiliteit. Daarom ben je bij Tisser niet gebonden aan lange vaste contracten en kun je maandelijks onze dienstverlening pauzeren of beëindigen.

Betaal niet meer dan nodig.

Stel zelf je facilitaire diensten samen. Zo betaal je nooit voor zaken die je niet nodig hebt. Iets wijzigen? Wijzigingen worden automatisch aan het einde van de maand verrekend.

Vraag vrijblijvend een prijs aan

Prijs berekenen