Over Tisser

Wat is Tisser?
Tisser is een online platform dat bedrijven en ervaren facilitair dienstverleners in de regio op een laagdrempelige manier met elkaar verbindt. Via jouw persoonlijke omgeving op Tisser.nl regel je al je facilitaire zaken eenvoudig online. Hier plaats je opdrachten en heb je rechtstreeks contact met jouw helpende hand. Via jouw online omgeving heb je daarnaast toegang tot al jouw gegevens, gemaakte afspraken en facturen.
Is Tisser verbonden aan Assito?
Ja! Tisser is een nieuwe dienst van Asito, sinds 1952 een bekende naam in de schoonmaakbranche. Asito wordt al jaren op rij door Blauw Research uitgeroepen tot best gewaardeerde schoonmaakbedrijf. Diezelfde kwaliteit vind je ook bij Tisser, verpakt in een moderner, sneller en digitaler jasje.
Voor wie is Tisser?
Tisser levert professionele schoonmaak en aanvullende facilitaire diensten aan het MKB, eenmanszaken en thuiskantoren. Oftewel: voor elke ondernemer die een helpende hand zoekt en dit snel en simpel geregeld wil hebben.
Welke diensten levert Tisser?
Met ruim 65 jaar ervaring in de professionele schoonmaakbranche, is het wel duidelijk waar Tisser van Asito in uitblinkt. Bij Tisser vind je in eerste instantie professionals op het gebied van schoonmaak, glasbewassing, reparaties en onderhoud. We werken echter continu aan het verbeteren en uitbreiden van ons dienstenpakket. Bekijk onze diensten.
Hoe werkt Tisser?
Met Tisser regel je al jouw facilitaire diensten in 3 eenvoudige stappen. Geef je wensen door, plaats je opdracht en geniet van een fris en verzorgd bedrijf. Lees hoe het werkt.
Kan ik persoonlijk advies krijgen?
Natuurlijk! Allereerst leiden wij onze schoonmakers en facilitair medewerkers op tot een echte ‘helpende hand voor kantoor’. Professionals die kennis van zaken hebben en waar nodig met je meedenken. Daarnaast staat ook onze serviceafdeling voor je klaar met deskundig advies op maat. Want hoe fijn het ook is om alles snel online te kunnen regelen, soms gaat er niets boven persoonlijk contact! Neem hiervoor contact op.

Voorbereiding

Moet ik zelf aanwezig zijn wanneer de schoonmaker komt?
Dat is niet verplicht. Komt jouw schoonmaker voor het eerst langs? Dan is het wel zo prettig dat jij er bent. Zo kunnen jullie persoonlijk kennismaken en alle werkzaamheden met elkaar bespreken. Ben je niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn? Dan kun je jouw wensen ook telefonisch bespreken met jouw schoonmaker of met onze serviceafdeling.
Wat gebeurt er nadat ik een opdracht heb geplaatst?
Bij het plaatsen van een opdracht kun je specifieke wensen aangeven. Op basis hiervan wordt jouw opdracht doorgestuurd naar de beschikbare schoonmakers in jouw regio. Zodra één van de schoonmakers van Tisser jouw verzoek accepteert, ontvang je een bevestigingsmail. Onze schoonmaker of servicemedewerker neemt vervolgens contact met je op.
Moet ik mijn kantoor zelf opruimen?
Ja, de schoonmaker is er puur om jouw kantoor schoon te maken. We raden je dan ook aan om de ruimte van tevoren op te ruimen, zodat de schoonmaker direct kan starten.
Moet ik de schoonmaakspullen zelf kopen?
Nee, wij regelen alle schoonmaakbenodigdheden voor je, onze uurprijs is inclusief materiaal en middelen. Het is wel een vereiste dat er een stofzuiger aanwezig is. Mocht dit niet geval zijn, dan bestel je deze eenvoudig via Tisser.
Welke schoonmaakspullen heb ik nodig?
Om de werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren, heeft de schoonmaker een stofzuiger en een werkwagen nodig. Zijn deze niet aanwezig? Geen probleem! Tisser heeft de beste schoonmaakmiddelen en -benodigdheden voor je geselecteerd. Deze zijn eenvoudig bij Tisser te bestellen. Afhankelijk van de omvang van de opdracht, gaat deze opstartkit enkele weken tot maanden mee. Meer weten? Vraag ernaar bij je schoonmaker of bel met onze serviceafdeling.

Over de schoonmaker

Zijn de schoonmakers van Tisser ZZP'ers?
Nee, als onderdeel van de Asito familie werkt Tisser alleen met vaste medewerkers. Zo weet je zeker dat jouw schoonmaker gescreend is en door ons wordt opgeleid. Bij Tisser vinden we het belangrijk om goed voor onze mensen te zorgen. Is jouw schoonmaker ziek? Dan wordt deze door ons gewoon doorbetaald.
Wat doet een professionele schoonmaker?
Van een professionele schoonmaker mag je verwachten dat deze de meest gangbare schoonmaakwerkzaamheden uitvoert. Hieronder vallen stofzuigen, dweilen, het schoonmaken van de werkplekken, het sanitair en het trappenhuis en het lappen van de binnenkant van de ramen. Heb je specifieke wensen? Overleg dit dan rechtstreeks met jouw schoonmaker. Voor deskundig advies op maat is het ook mogelijk om te bellen met onze serviceafdeling. Tisser werkt continu aan het uitbreiden van ons dienstenpakket.
Worden de schoonmakers van Tisser gescreend?
Tisser werkt bewust met vaste krachten. Eigen medewerkers, die we screenen en opleiden. Op deze manier willen wij onze kwaliteit waarborgen. Ben je om welke reden dan ook toch niet tevreden over jouw schoonmaker? Dan vinden we het belangrijk dat je hier een melding van maakt. Neem in dat geval contact met ons op.
Werken de schoonmakers van Tisser ook in de avonduren?
Jazeker! Onze schoonmakers zijn beschikbaar van 07.00 tot 21.30 uur. Ben je op zoek naar een avondschoonmaker? Geef dit dan duidelijk aan. Jouw verzoek wordt vervolgens doorgestuurd naar de schoonmakers die hebben aangegeven in de avonduren te willen werken.
Werken de schoonmakers van Tisser ook 's nachts?
In principe niet, maar we denken uiteraard graag met je mee over een passende oplossing. Neem hiervoor contact op met onze serviceafdeling.
Hoe neem ik contact op met mijn schoonmaker?
Bij het eerste bezoek ontvang je de contactgegevens van jouw schoonmaker. Vervolgens kunnen je contact leggen wanneer dat wenselijk is. Is dit (tijdelijk) niet mogelijk of krijg je geen reactie? Neem dan contact op met onze serviceafdeling.

Klusdiensten

Over klusdiensten
Voor aanvullende facilitaire diensten krijg je van ons een nauwkeurige prijsopgave. Geef ons je wensen door en je ontvangt direct een offerte op maat. Zo weet je altijd wat je moet betalen en kom je nooit voor vervelende verrassingen te staan.
Moet ik de gebruikte materialen zelf kopen?
Nee, Tisser maakt gebruik van een toeslag voor materiaal en middelen. Deze worden achteraf berekend en onderdeel van je factuur. Afhankelijk van de klus kun je zelf met de klusjesman afstemmen wat wenselijk is.

Opdrachten en wijzigingen

Kan ik mijn afspraak annuleren?
Het kan natuurlijk gebeuren dat jouw afspraak niet door kan gaan. Probeer eerst contact op te nemen met jouw schoonmaker of dienstverlener om rechtstreeks een nieuwe afspraak in te plannen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze serviceafdeling.
De schoonmaker/dienstverlener geeft aan dat er extra uren nodig zijn. Wat nu?
De eerste prijsberekening is indicatief. Wanneer de schoonmaker/dienstverlener je bedrijf inspecteert, kan hij of zij vaststellen dat er meer of minder uren nodig zijn. Jouw wensen kun je vervolgens rechtstreeks afstemmen. Geef je wensen door, de schoonmaker/dienstverlener regelt de verdere afhandeling.
Hoe geef ik een verhuizing door?
Je kunt jouw adres online wijzigen via je profielinstellingen. Het kan even duren voordat je aanvraag verwerkt is. Je kunt ook persoonlijk contact opnemen met onze serviceafdeling.
Hoe verzet ik een afspraak?
Dit kun je rechtsreeks regelen met jouw schoonmaker/dienstverlener. Is dit (tijdelijk) niet mogelijk? Dan kun je contact opnemen met onze serviceafdeling.

Klachten en problemen

Wat moet ik doen als mijn schoonmaker/dienstverlener te laat is?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt eerst rechtstreeks met je schoonmaker overleggen en indien gewenst een nieuwe afspraak inplannen. Dit doe je eenvoudig online via jouw online omgeving op Tisser.nl. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact met onze serviceafdeling.
Mijn schoonmaker/dienstverlener is niet op komen dagen. Wat moet ik doen?
Dat is natuurlijk heel vervelend. Probeer eerst rechtstreeks contact op te nemen met jouw schoonmaker/dienstverlener, om te kijken wat er aan de hand is. Krijg je hem of haar niet te pakken? Neem dan contact op met één van onze servicemedewerkers en we doen er alles aan om een passende oplossing voor je te vinden.
Wat moet ik doen als mijn schoonmaker ziek is?
Is jouw schoonmaker ziek of om een andere reden niet in staat om te werken? Dan kun je rechtstreeks met jouw schoonmaker regelen om op een ander tijdstip de diensten uit te voeren. Heb je een vervanger nodig? Neem dan contact op met één van onze servicemedewerkers.

Kosten en betaling

Hoe bereken ik een prijs voor professionele schoonmaak?
Het berekenen van je prijs is heel eenvoudig. Geef hier jouw wensen door en je krijgt meteen te zien wat jouw schoonmaakkosten zijn. Vervolgens kun je direct boeken of ontvang je per mail een gedetailleerde offerte. Via de link kun je de offerte eenvoudig accepteren of weigeren.
Hoe vraag ik een offerte voor facilitaire diensten aan?
Het aanvragen van een offerte is heel eenvoudig. Geef hier jouw wensen door en je krijgt meteen te zien wat jouw kosten zijn. Vervolgens kun je direct boeken of ontvang je per mail een gedetailleerde offerte. Via de link kun je de offerte eenvoudig accepteren of weigeren.
Hanteert Tisser.nl een minimale afname?
Ja, de minimale afname is 2 uur.
Kan ik betalen via iDeal, automatische incasso of factuur?
Plaats je voor het eerst een opdracht via Tisser.nl? Dan factureren wij vooraf. Aan het einde van elke maand worden vervolgens de daadwerkelijke kosten verrekend. Binnenkort is het ook mogelijk om via iDeal en automatische incasso te betalen. Via jouw online portal heb je altijd en overal inzicht in jouw gegevens, lopende afspraken en betalingen. Hier vind je jouw facturen en zie je of deze al zijn betaald.
Wanneer krijg ik de factuur?
Plaats je voor het eerst een opdracht via Tisser.nl? Dan factureren wij vooraf. Aan het einde van elke maand worden vervolgens de daadwerkelijke kosten verrekend, mochten er in de tussentijd zaken gewijzigd zijn. Via jouw persoonlijke portal op Tisser.nl heb je inzicht in al jouw facturen en kun je direct zien welke

Vraag vrijblijvend een prijs aan

Prijs berekenen